Müslüm Gürses - Baba Şarkılar 2 (2014)


İnternette para kazanma sistemleri içinde son dönemlerde en çok tercih edileni "dosya yükleyerek para kazanma". 

Siz de Turbobit'e ücretsiz üye olup dosya yükleyerek para kazanabilirsiniz. Tek yapmanız gereken buraya tıklayıp üye olmak ve yüklediğiniz dosyaları forumlarda ve diğer websitelerde paylaşarak indirilmelerini sağlamak. İnsanlar dosyalarınızı indirdikçe para kazanacaksınız.

ŞARKI LİSTESİ

CD 1

01. Haktan - Unuttum
02. Yeşim Salkım feat. Hüsnü Şenlendirici - Tanrı İstemezse
03. Yıldız Tilbe - Aşkınla Ölsem de Perişan Değilim
04. Kargo - Beterin Beteri Var
05. Kurban - Felek Bile Ağladı
06. Funda Arar - Adını Sen Koy
07. Model feat. Okan Bayülgen - Yalnızlar Rıhtımı
08. Çelik - Kendim Ettim Kendim Buldum
09. Sertab Erener - Bu Gece Son
10. Özcan Deniz - Son Söz
11. Müslüm Gürses feat. Enbe Orkestrası - Kalbim
12. Koray Güler - Kalleş Dünya
13. Tolga Tabu - Zalim
14. Hakan Altun - Silinmiyor Hatıralar

http://bit.ly/1dMnrHp


----------------------------------------------------------------------------

CD 2

01. Orhan Ölmez - Tanrı İstemezse
02. Mustafa Ceceli - Karanfil
03. Gökhan Türkmen - Bir Kadın Tanıdım
04. Şükriye Tutkun - Avuntu
05. Kubat - Hangimiz Sevmedik
06. Musa Eroğlu feat. Hülya Yıldız - Kerem Gibi Yanıyorum
07. Sezen Aksu - Tanrı İstemezse
08. Doğuş - Sevda Yüklü Kervanlar
09. Hülya Avşar - Güldür Yüzümü
10. Zara - Herşey Yalan
11. Seda Sayan - Yaprak Gibi Düştüm
12. Özlem Özel - Çok Üzgünsün Arkadaş
13. Ebru Yaşar - Aşkın Bende Bir Ömür


http://bit.ly/1ooNZ5S