Soner Sarıkabadayı - Kutsal Toprak (Klip)

Soner Sarıkabadayı stili diye bir şey var. Kliplerinde çoğunlukla yürüyor mesela. Ellerini ise en az Barış Manço kadar çok kullanıyor. Şarkı söyleme tonu ise hem dibine kadar efkârlı hem de tehditkâr. Böyle ikisi bir arada tutkallanmış tutkulu bir kombinasyon.

Son şarkısı 'Kutsal Toprak'ın klibinde Sarıkabadayı, bu stilin doruklarında geziniyor. Bir moda editörünün görür görmez intihar edeceği parlak mavi takım elbisesiyle yavaş yavaş yürüyor bu kez. (Onur Baştürk, Hürriyet, 02.08.2013)


"SONER SARIKABADAYI - KUTSAL TOPRAK" ŞARKI SÖZLERİ

Ne zaman aynayı sevmezsen 
Sana bir de gel benden bak 
Eğer ateşin yetmiyorsa buyur gel 
Bizi bir de burdan yak 

Bu duyguyu tarif edemiyorum 
Yok işe yarar bir tek yorum 
Gözüm kapalı bile seni görebiliyorum 
Gülümse çekiyorum 

Adını yazmışım daha da yazabilirim 
Doldurabilirim yaprak yaprak... 
Görebileceğim bir yerde dur! 
Neredeysen orası bana kutsal toprak 

Adını yazmışım daha da yazabilirim 
Doldurabilirim yaprak yaprak... 
Görebileceğim bir yerde dur! 
Nerede yoksan orası bana kapkara toprak