Mustafa Sandal - Tesir Altında (Klip + Şarkı Sözü)

Mustafa Sandal'ın iki şarkıdan oluşan ve 2013 yazına damgasını vurması beklenen yeni maxi single çalışması "Tesir Altında" DMC etiketiyle BP Shop'larda ve dijital platformlarda satışa sunuldu. 

Söz ve müziği Gülşen'e, düzenlemesi Ozan Çolakoğlu'na ait olan "Tesir Altında"nın video klibi ise başarılı yönetmen Nihat Odabaşı imzası taşıyor.

Mustafa Sandal, Gülşen'in yazdığı, aranjesini Ozan Çolakoğlu'nun yaptığı yeni şarkısıyla ilgili "2013'ün en iddialı şarkısını yaptık. Müzik dünyası bu üçlüyü konuşacak" derken, şarkıda vokal yaparak da destek veren Gülşen ise "Mustafa, Türkiye'nin en önemli pop starlarından biri. Ona şarkı vermek benim için gurur. Ozan ve Mustafa'yla günlerce sabahladık ama buna değdi" diyor.


"MUSTAFA SANDAL - TESİR ALTINDA" ŞARKI SÖZLERİ
  
Güzel miydin, nasıldın, hep hayal meyal
Tek bildiğim senden sonrası boşluk
Biz de sevdik zamanında sevmesine misal
Bir kez oluyormuş böylesi sarhoşluk

Hiçbir tesir altında kalmadan
Ardından koştum gocunmadan
Ahdım var tenler kavuşmadan
Ölmem, ölmem

Hiçbir tesir altında kalmadan
Ardından koştum gocunmadan
Ahdım var bak gör seni almadan
Ölsem, ölmem

Tam vazgeçiyorken bir ses hep içimden
Dönecek diyorken hayalin tuttu elimden
Tam vazgeçiyorken bir ses hep içimden
Dönecek diyorken aşkın geçti önümden